Abonnementsinfo
Hoe abonnementen werken
Abonnementen worden automatisch vernieuwd volgens de door jou geselecteerde frequentie van levering. Wanneer je bijvboorbeeld heb gekozen voor het driemaandelijks abonnement, zal je om de drie maand een nieuwe bierbox toegestuurd krijgen, én zal je abonnement ook maar om de drie maanden aangerekend worden. Eenmaal je een abonnement geactiveerd hebt, hoef je dus zelf geen actie meer te ondernemen om op een geselecteerde frequentie de bierbox te ontvangen.
Wanneer je voor de eerste keer een bierbox bestelt, wordt deze bierbox meteen aangerekend. De volgende boxen worden dan vervolgens telkens op de 3de van de maand aangerekend.
Enkel wanneer je je eerste box bestelt binnen de 10 dagen voor het einde van de maand, wordt je levering "uitgesteld" en ontvang je meteen de box van de volgende maand. De betaling op de derde van de maand wordt dan overgeslagen. Op die manier vermijden we dat de eerste twee betalingen voor je abonnement te snel op elkaar volgen, maar ook dat je volop kan genieten van een eerste box zonder de druk van een tweede levering.
Kan ik een abonnement pauzeren of annuleren?
Ja, natuurlijk kan je dat! Je kan een abonnement pauzeren of annuleren op eender welk moment in je klantenportaal, zoals getoond wordt in de afbeelding hieronder.
Het klantenportaal kan bereikt worden via de rechtstreekse link die je ontvangen hebt wanneer je je eerste bestelling hebt geplaatst. Je kan je klantenportaal ook bereiken door in te loggen via de website van PostMyBeer en op je account-pagina te kiezen voor 'subscriptions'.
Je hebt de rechtstreekse link niet meer, en je herinnert je ook je logingegevens niet meer? Geen paniek: via deze pagina kan je jouw rechtstreekse link opnieuw naar jouw emailadres laten versturen
Hoe kan ik een betaling overslaan of opnieuw inplannen?
Je kan een betalling overslaan of opnieuw inplannen in het klantenportaal. Elke geplande levering zal een "skip payment" hebben, die je kan gebruiken om de betaling (en dus ook de levering) over te slaan. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld een bepaalde box niet wenst te ontvangen.
Je kan de betaling opnieuw inplannen door te klikken op de knop "Reschedule"
Kan ik producten toevoegen aan mijn abonnement?
Ook dat is mogelijk. Je kan producten toevoegen aan je account in het klantenportaal. Hiervoor dien je op de "Edit" knop te klikken bij de producten, en je kan producten toevoegen maar ook verwijderen.
Wat gebeurt er als de betaling niet kon worden verwerkt?
Mocht dit gebeuren, dan hoef je je nog niet meteen zorgen te maken: we proberen tot 3 maal toe de betaling te verwerken. Mocht de betaling dan nog steeds niet gelukt zijn, dan zal je een e-mail ontvangen om je hierover te informeren. Deze e-mail zal ook een link bevatten naar een pagina waar je eventueel je betaalgegevens kan aanpassen. Gaat de betaling door, dan ontvang je alsnog een bierbox van ons. Gaat de betaling niet door, dan wordt de levering even gepauzeerd.